Recepcijos

Recepcija, dar vadinama klientų priimamuoju, yra pirma erdvė, visiems įėjusiems sudaranti įspūdį apie jūsų verslą. Vien iš recepcijos mes galime suprasti apie įmonės kuriamą įvaizdį, kokius klientus ji siekia pritraukti, koks bus aptarnavimas ir kokio lygio paslaugų galime tikėtis. Taigi, norėdami sudaryti kuo geresnį pirmą įspūdį, turėtume atkreipti dėmesį, kaip geriau ir reprezentatyviau įrengti recepciją.

Recepcijos baldus bus lengviau išsirinkti, jei žinosime, kokios pagrindinės dalys reikalingos jaukiam priimamajam įrengti. Paprastai recepcijoje galima pamatyti šiuos baldus: priimamojo arba registratūros stalas, registratorės kėdė, laukimo kėdės ar minkštasuoliai lankytojams, nedidelis žurnalinis staliukas laikraščiams, reklamai ar kitai korespondencijai, taip pat, tačiau ne visuomet, kabykla ar spinta lauko drabužiams pasikabinti bei veidrodis.

Recepcijos baldai gaminami iš įvairių medžiagų. Registratūros erdvės baldams naudojamas medis ar jo pakaitalai, stiklas ar metalas, o kartais jų kombinacija. Kad laukdami klientai jaustųsi patogiai, jiems pritaikoma minkštasuoliai arba odos baldai. Populiariausi staliukai korespondencijai sudėti yra su stiklo stalviršiu.

Jeigu nenorite recepcijos baldams skirti didelio biudžeto, visus reikiamus baldus susipirksite baldų salonuose. Tačiau jei ketinate ypač daug pastangų įdėti įmonės įvaizdžio kūrimui, tuomet priimamajam įrengti reikės profesionalių dizainerių pagalbos, o baldus teks užsakyti iš gamintojų.

Kad ir kaip nuspręsite, nepamirškite, kad gerą įspūdį sudaryti dažnai turime tik vieną galimybę. Todėl tinkamai recepcijos aplinkai sukurti turėtumėte skirti ne mažiau dėmesio nei kitoms biuro erdvėms.